דברו איתנו
ט"ו באב

מה אתם עושים למען קירוב הגאולה? זו הדרך הטובה ביותר

"ובסוף, זה מה שיבנה את בית המקדש. כל בית קטן ופרטי שקם בעם ישראל - הוא בית מקדש קטן, משכן לשכינה"


15/08/24 | י"א אב התשפ"ד
מה אתם עושים למען קירוב הגאולה? זו הדרך הטובה ביותר

שלחו שמות בחינם לברכת הכנים בכותל בחול המועד סוכות ותזכו ששמכם יוזכר ע''י רבני מוקד תהילים ארצי במעמד העצום!לחצו כאן >>>

רגע אחרי תשעה באב, מפרסמת אשת התקשורת סיון רהב מאיר מכתב מרגש שקיבלה מרווקה.

כך היא כותבת ומקשרת את הדברים לגאולה השלמה בע"ה:

"אתמול אחרי הצהריים, בשיא הצום של תשעה באב, זה התחיל, ועד עכשיו קיבלתי לא פחות מארבע הצעות שונות של מאנשים שמכירים אותי, ורצו להכיר לי מישהו שאולי יתאים לי", היא מספרת על שלל הצעות שהגיעו אליה בעקבות חשיבה והתגייסות של אנשים דווקא בצום על הרווקים והרווקות.

"עם ישראל מרגיש שזה מה שמתאים לעשות, דווקא ביום האבל על חורבן הבית הלאומי שלנו. יש עכשיו הרבה יוזמות שצומחות מהשטח: למשל, משפחת ליבמן, שאיבדה את בנה אליקים ליבמן הי"ד שהיה מאבטח במסיבה בנובה, החליטה להתחיל פרויקט להנצחתו, תחת הכותרת: 'הקימו בתים לזכר אליקים'. הם ממש מבקשים מהציבור לא לשכוח, דווקא בזמן המלחמה, את הרווקים והרווקות. אליקים לא זכה להקים משפחה והם מבקשים להקים הרבה משפחות, לעילוי נשמתו.

"זה ממש לא מובן מאליו לקבל ארבע הצעות ביום, אפילו אם הן לא מתאימות, זה אומר המון ומחמם את הלב. זה מראה שלאנשים אכפת, שהם משקיעים זמן ומחשבה, ושהם לא ויתרו עליי. ובסוף, זה מה שיבנה את בית המקדש. כל בית קטן ופרטי שקם בעם ישראל - הוא בית מקדש קטן, משכן לשכינה".

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

עוד מאמרי תוכן בנושא ט"ו באב
X
  • © כל הזכויות שמורות