דברו איתנו
מפורסמים

איך מבצעים לחימה יהודית אמיתית? המפורסם שלומד מדוד המלך

"מאז ומעולם הייתה לעם ישראל דוקטרינת לחימה, אויבים לא חסרו לנו מיום היווסדנו. היא הייתה מאוד  ברורה ונוסחה כבר על ידי דוד המלך  שאמר 'אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי, וְאַשִּׂיגֵם; וְלֹא-אָשׁוּב, עַד-כַּלּוֹתָם. אֶמְחָצֵם, וְלֹא-יֻכְלוּ קוּם; יִפְּלוּ, תַּחַת רַגְלָי'"


31/07/24 | כ"ה תמוז התשפ"ד
איך מבצעים לחימה יהודית אמיתית? המפורסם שלומד מדוד המלך

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

הזמר הותיק והמוכר יהורם גאון מתייחס לאופן בו אנו כיהודים צריכים להילחם כנגד אויבנו הקמים עלינו לכלותנו, ושואב השראה מדוד המלך ע"ה.

כך הוא כותב לעוקביו:

"מאז ומעולם הייתה לעם ישראל דוקטרינת לחימה, אויבים לא חסרו לנו מיום היווסדנו. היא הייתה מאוד  ברורה ונוסחה כבר על ידי דוד המלך  שאמר 'אֶרְדּוֹף אוֹיְבַי, וְאַשִּׂיגֵם; וְלֹא-אָשׁוּב, עַד-כַּלּוֹתָם. אֶמְחָצֵם, וְלֹא-יֻכְלוּ קוּם; יִפְּלוּ, תַּחַת רַגְלָי'. משמע - לא ממתינים לאויב כדי להגיב, יוצאים אליו בעודו  מתכונן, יוצאים  אליו כדי להפתיעו.

"אלפיים שנה אחרי דוקטרינת דוד המלך יש לנו את וינגייט שהיה איש צבא מקורי, נועז ובעל חזון, שדרכי פעולתו וחשיבתו בנושאים צבאיים, היוו תשתית חשובה לבנייתו של כוח המגן העברי, תפישתו הצבאית התבססה על יוזמה, התקפיות, ניצול יתרון הלילה, ובעיקר - העברה של עיקר הלחימה מהר ככל האפשר לשטח האויב.

"כללים אלה הפכו ליסודות של תורת הלחימה של צה"ל בראשיתו וכונו באותה עת 'היציאה מן הגדר". היום שכחנו לצאת אל האויב ואנחנו בעיקר ממתינים לו  ומגיבים למכותיו. יורים עלינו, אנחנו בונים חומה, החומה לא מספקת, אז בונים תעלה, לא מספיקות החומה והתעלה, אז נתכנן "כיפה של ברזל" ורקטות משלנו, שנקרא להם 'חצים', מענה לכל תקיפה מן הגובה או כל תקיפה אחרת.

"עוד  מעט יהיה לנו גם לייזר, ובלי לשים לב, הפכנו מנמר אימתני, שיוצא ויורק אש אל האויב במקומותיו, למדינת כפות שכל מי שרוצה יורה עליה ולא חושש מתגובה. אנחנו ממגנים בעצמנו את עצמנו, עם מכשירים שממלאים את ליבנו גאווה. אבל למה גאווה בעצם? ואני חושב לעצמי, מה היה קורה לפני חמש עשרה שנה, כשעוד לא היו מנהרות, כמו  הרכבת התחתית של ניו-יורק, שזה מה שיש להם  עכשיו בעזה. תחשבו מה היה קורה לנו, אם היו יורים מעזה אל שדרות ולא הייתה לנו כיפת ברזל, אם לא היו מיגוניות ולא חומות ולא שנאים ולא מצלמות. הם היו יורים והיו נפגעים אצלנו בכמות מכאיבה, הרי גלוי וידוע ללא ערעור שצה"ל היה יוצא לעזה בכוח אדיר ומחריב אותה, עוד לפני שהספיקו לבנות בה מנהרות".

גאון מסיים וכותב כי "צה"ל בלי כיפות וחיצים היה יוצא אל האויב להשיגו ולא היה שב עד כלותו אותו. זה נפלא שהעם שלנו מלא במוחות  שממציאים לנו מיגון מכל צורה, אבל במקביל זה הופך אותנו מעם לוחם ומסתער לעם מתמגן שרק מגיב. את כל המגונים שנתן לנו המח היהודי המרהיב אנחנו משלמים היום במלחמה נוראה, בתוך מנהרות שלא היו נבנות בכלל אם צה"ל היה סומך פחות על המיגון ובונה יותר על נשקו יורק  האש, על היציאה המהירה והנחרצת לשטח האויב, עוד בטרם הספיק לבנות מנהרות".

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

מפורסמים

הזמר שחוזר בתשובה: "בסוף כל נשמה רוצה לחזור למקור שלה"

מפורסמים

מה הדבר שהכי מרגיע את התאומות המפורסמות כשהן עושות אותו בשבת?

מפורסמים

מרגש: מה כתבה אושיית הרשת לעשרות מליוני העוקבים שלה?

מפורסמים

אושיית הרשת שחוזרת בתשובה: "מרגישה שה' באמת שמח בי"

מפורסמים

מי השחקנית שחוגגת יום הולדת עברי ומודה לבורא עולם?

מפורסמים

השחקנית שהתחזקה במהלך ריפוי מגידול סרטני במוח: "מתאחדת עם האור"

מפורסמים

שחקן הכדורגל המפורסם במסר: "צריך להתאמן על אמונה"

מפורסמים

מדוע חוקי התורה הרבה יותר מרתיעים מחוקי הממשלה? הזמר המפורסם עונה

מפורסמים

השחקנית על הקשר עם ה': "דיברתי איתו בדיבור הכי עמוק שיכול להיות"

מפורסמים

"אלול הוא חודש לניסים": הסלבס התרגשו מראש חודש אלול

מפורסמים

הזמרת משתפת את עם ישראל: "האמונה נותנת לי המון כוח"

מפורסמים

מי הזמר שעצר את ההופעה כדי להתפלל?

מפורסמים

השחקן שחוזר בתשובה: "היהדות היא המנדט שלנו על המדינה"

מפורסמים

התרגשנו: "ויתרתי על המון קמפיינים גדולים שצולמו בשבת, ואני עושה את זה בלב שלם"

מפורסמים

מרגש: זה הזמר שנתן לרב אורי זוהר זצ"ל את הסידור הראשון שלו

עוד מאמרי תוכן בנושא מפורסמים
X
  • © כל הזכויות שמורות