דברו איתנו
חגים וזמנים

מזל קשת ביהדות: תכונות אופי, חוזקות וחולשות ופרק תהילים ייחודי

נולדתם בחודש כסליו? בני מזל קשת? כל מה שרציתם לדעת על מזל קשת על פי היהדות, תכונות, חוזקות וחולשות, פרקי תהילים מיוחדים וסגולה לפתיחת המזל


08/11/20 | כ"א חשון התשפ"א
מזל קשת ביהדות

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

 

מזלו של חודש כסליו הוא קשת. הקשת מסמל את החופש, בדומה לקשת שיורה את חיציו בחופשיות, ללא מעצור. החופש הוא מאפיין דומיננטי של בני המזל ולכן הם לא יאהבו בדרך כלל להיות בסיטואציות שיחנקו אותם או יכבידו עליהם. 

בני מזל קשת הינם אנשים חברותיים וססגוניים ולעיתים אף מעט ילדותיים. יש להם חוש הומור מפותח והם מעניקים מעצמם לזולת במידה רבה. הם יכולים לשקוע בפרויקטים גדולים למען הזולת וסיוע לנזקקים, אך חשוב שיזכרו גם את החסד לבני משפחתם ובני ביתם. תכונת החסד שלהם היא רבת עוצמה שיכולה לרומם אותם לגבהים רוחניים. 

 

תכונות אופי של מזל קשת

 

מזל קשת שייך ליסוד האש והוא מלא מרץ, התלהבות ורגש. הוא אוהב להיות עסוק ופעיל כל הזמן, אבל גם חסר מנוחה וקופץ ממשימה למשימה לפני שסיים את הראשונה. הוא משתעמם בקלות ובורח מחברת אנשים עצובים או חסרי שמחה. 

התקשורת שלו עם הזולת היא מאד ישירה ואימפולסיבית והוא לא חושש לומר את האמת בפנים. 

בני מזל קשת הינם אנשים שאוהבים להרחיב אופקים וללמוד. הם מרבים לקרוא ולהתעניין כמעט בכל נושא.  יש להם גם יצר הרפתקנות מפותח שדוחף אותם אחר חיפוש אתגרים.

עליהם ללמוד לא להתפתות אחרי כל אתגר מזדמן ולדעת לקחת אחריות על עצמם ועל מעשיהם ולא להגרר לשאננות יתר ולאופטימיות לא מקדמת. 

לבני מזל קשת יש אינטליגנציה גבוהה מאד והרבה חכמת חיים. למרות זאת, הם זקוקים ללחץ על מנת להגיע להצלחה. הם מחפשים גירויים, התלהבות וסיפוק מיידי בכל מחיר, עד שלפעמים המטרה יכולה להישכח מהם. כישלונות עלולים להוביל אותם לרגשות אשמה קשים, אך עליהם ללמוד להשתחרר מהם למרות הכל.   

 

פרקי תהילים מיוחדים לבני מזל קשת

 

הפרקים בתהילים המתאימים לבני מזל קשת הם פרקים: ס''ז, צ''ג. כדאי להתמיד לקרוא פרקים אלו מידי יום לפתיחת המזל. 

מובא בזוהר הקדוש כי קריאת ''ביום התשיעי'' (במדבר פרק ז פסוקים ס-סה) של קורבנות הנשיאים היא סגולה לפתיחת מזל קשת.  

  

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

עוד מאמרי תוכן בנושא חגים וזמנים
X
  • © כל הזכויות שמורות