דברו איתנו
מגזין תהילים

מעשה החסד הזה ירגש אתכם עד דמעות

תומאס דניאל בן ה-9 לא שיער כי העובדה שפספס את האוטובוס לבית הספר תהפוך משמעותית כל כך עבורו


09/01/20 | י"ב טבת התש"פ
חסד

עוד לא מחוברים לכל מה שיש לנו להציע? הצטרפו לכל הטוב שהכנו לכם ותישארו תמיד מחוברים! הקליקו כאן עכשיו >>>

כמדי בוקר, יצא תומאס דניאל בן ה-9 לתחנת האוטובוס בה הוא ממתין לרכב ההסעות של בית הספר. על אף שעשה את דרכו כרגיל לא הספיק תומאס לתפוס את האוטובוס ונאלץ לשוב לביתו. באותה עת המתין מעבר לכביש השוטר אוסטין לינמה, אשר הבחין כי האירוע מעכיר את רוחו של הילד הצעיר.

הבעת פניו של תומאס הצעיר עוררה בשוטר לינמה דאגה שמא לילד ממתינה חוויה לא נעימה כשישוב לביתו. והוא ניגש אל הילד והציע ללות אותו לביתו: "כשראיתי ילד בן תשע עם תיק ענקי על הגב, רודף אחרי נהג אוטובוס שבכלל לא רואה אותו, כאב לי הלב" "ניסיתי לצפור לאוטובוס כדי שיעצור" ציין לינמה, "אבל זה לא עזר".

במהלך צעידתם של השניים יחד לביתו של תומאס, סיפר הילד הצעיר לשוטר לינמה כי מעולם לא הפסיד יום לימודים,:"אפילו שלאמא שלי אין כסף לקנות אוטו ולהסיע אותי לבית הספר". דבריו של הילד ריגשו את השוטר וכשהגיעו השניים לביתו של הילד, הציע לאמו כי יסיע את בנה אל בית הספר. האם הסכימה ובמהלך הנסיעה גילה השוטר לינמה כי תומאס הצעיר חוגג באותו יום את יום הולדתו התשיעי מיד עם סיום הלימודים. תומאס הזמין את השוטר למסיבת יום הולדת והלה הבטיח שיגיע.

לינמה לא בטוח מה הסיבה בגינה התחייב להגיע למסיבה של תומאס, אך כשהגיע לביתו של הילד לאחר גמר הלימודים הופתע לגלות כי אף אחד מחבריו לכיתה לא הגיע למסיבה, וציין כי לא ידע כי תומאס הצעיר סבל שנים מבריונות: "כאב לי מאוד לראות את זה, אבל ידעתי שאני לא הולך לעבור על זה 'בשתיקה'. תכננתי איך אני הולך להפתיע את דניאל במסיבת יום הולדת שהוא לעולם לא ישכח - עם החברים שלי מהמשטרה" סיפר בראיון לתחנת טלוויזיה מקומית בארצות הברית,

ביום שלמחרת, התייצבו לינמה וחבריו השוטרים בשער בית ספרו של תומאס הצעיר, עם סיום הלימודים. בזמן שוהמתינו לו, הבהירו לתלמידי בית הספר כי הם שם עבורו, עבור הילד אשר סובל מבדידות בכל ימות השנה. "זו הייתה הפתעה שהוא לא ציפה לה", סיפר לינמן. "אני וחברי חיכינו לתומאס בכניסה לבית הספר עם עוגה, מתנות ואפילו להקה ששרה שירים במיוחד בשבילו". לינמה וחבריו השוטרים חגגו לתומאס מסיבת יום הולדת בה העניקו לו מתנות רבות החביבות על בני גילו וחולצת יום הולדת עליה הדפיסו "יום הולדת שמח תומאס".

תומאס סיכם את החוויה במילים הבאות: "בבית הספר יש הרבה ילדים ששמחים בשבילי בגלל אוסטין. הוא גיבור. אני לעולם לא אשכח את יום ההולדת הזה".

מחוברים רק לקבוצת ווטסאפ אחת מבית מוקד תהילים ארצי? יש לנו 4! לחצו על אחת מהן להצטרפות:
פרק תהילים יומי | הסגולה היומית | הלכה יומית לנשים | החיזוק היומי המעוצב

עוד מאמרי תוכן בנושא מגזין תהילים
X
  • © כל הזכויות שמורות